מה הקשר בין תואר לחינוך לבין שיפור המכירות של אתרי איקומרס בכ-20%?

"מה הקשר בין תואר לחינוך לבין שיפור המכירות של אתרי איקומרס בכ-20%?" למרות שהשאלה אולי נראית מופרכת, השאלה הזו עלתה מספר פעמים השבוע ואתגרה אותי ליצור את הקשר הלא כל כך צפוי.

אחרי הכל, השבוע הזה היה בסימן אבן דרך משמעותית עבורי – קבלת התואר בהוראה מאוניברסיטת חיפה. תואר שבעצם סיימתי לפני כשלוש שנים, תוך עיסוק בתחום למעלה מעשור. התנסיתי בתחומי חינוך שונים, מעבודה עם נוער בסיכון, עולים חדשים ובוגרי תיכון ועד לעיסוק בתלמידים המתכוננים לשירות צבאי ובמערכות חינוך שונות ברחבי מקסיקו, ארה"ב וישראל.

התפקידים שלי היו מגוונים כמו התלמידים שלי, מהוראה, הדרכה ועד לריכוז וניהול. עם זאת, כאשר מגיפת הקורונה פגעה, זה הכניס את עתידי בחינוך לאי ודאות. כשהתחלתי לחקור אופקים חדשים, נמשכתי לעולם השיווק, תחום שטעמתי ממנו במהלך פרויקטים חינוכיים, לצד הפעילות של בת זוגתי היקרה – גל בעלת הניסיון בהייטק ושיווק לחברות בינלאומיות.

במעבר מחינוך לשיווק, במיוחד לאתרי איקומרס,

הבנתי כמה תובנות שיכולות להשפיע על שורת הרווח שלכם:

יציבות היא אשליה.

הרעיון של ביטחון בעבודה אחת יכול למנוע ניצול הזדמנויות גדולות יותר במקומות אחרים.

הביטחון בקמפיינים בפייסבוק או בטיקטוק הוא אשליה.

בסופו של יום גם הקמפיין המוצלח ביותר – תלוי באלגוריתם או שינוי מדיניות.

הכל יכול להשתנות.

אם נדע לתעל את עצמן בבניית נכסים משלהם. 

למשל, רשימת תפוצה ויצירת אפיקי בהוצאות מינימליות כמו דיוור במיילים והודעות.

ההכנסות גדלות וההוצאות קטנות – ושורת הרווח? רק עולה.

 

כוחה של הפרסונליזציה.

בדומה להתאמת שיטות הוראה לתלמידים מגוונים.

עלינו להתאים אישית את המסרים השיווקיים של החנות.

לקוחות מסוימים עשויים להבין את הצעת הערך שלנו מיד.

בזמן שאחרים צריכים גישה אישית יותר –

מיילים, הודעות, תוכן מותאם, תמריץ אישי ואפילו ברכה ביום ההולדת, יחזקו את הקשר ויעלו את כמות ההמרות.

 

שימור הקהל.

כמו מורה וותיק. אם נדע לשמור על קשר בין הלקוח למותג לאורך שנים.

ערך הלקוח רק יעלה.

בתאכל׳ס לא משנה איך נהפוך את זה. אם יש לכם רשימת תפוצה פעילה,

לקוחות חוזרים הם ה-לקוחות, זולים יותר. ממוצע קנייה גבוה יותר. מעמיסים פחות על השירות והממליצים הכי טובים שלנו.

בקיצור, הם הלקוחות ששורת הרווח אצלם גבוהה יותר.

 

מערכת החינוך זוכה לא פעם לביקורת על פערי התקשורת שלה. חווית המשתמש הנמוכה וצוותי הוראה לא מוערכים. בואו נוודא שחנות האיקומרס שלנו לא תחווה גם היא את הפגמים הללו. בואו נהיה מותג שלקוחות נהנים ליצור איתו אינטראקציה – החל מגלישה בחנות, לקריאת המיילים ועד לרכישה.

אז אם גם אתם מעוניינים למנף את התובנות הללו בחנות האיקומרס שלכם, ואם חנות האיקומרס שלכם כבר פעילה ומכניסה באפון קבוע הכנסה של חמש ספרות. פנו אליי ואל גל. כמו עשרות לקוחות ומותגי איקומרס. אנחנו יכולים לעזור גם למותג שלך.

לקביעת שיחה לחצו כאן >

אחרי הכל, ללקוחות שלך מגיעה חווית הלמידה (והקנייה) הטובה ביותר!

ואם מצאתם את הסיפור הזה מעורר השראה, אתם מוזמנים לשתף אותו. ביחד, נוכל להגדיר מחדש את השיווק לחנויות האיקומרס.

לקביעת שיחה לחצו כאן >

מאמרים נוספים