ארבל דיגיטל גאים להציג את הבשורה הבאה בעולמות השיווק של עסקים בתחומי הכושר והבריאות:

בעלות או בעלי סטודיו? מועדוני אימונים? חדרי כושר?

שירותי שיווק לעסקים בתחום הכושר

בניית סיסטם שיווקי שמביא לקוחות באופן קבוע לעסק שלך

(המטרה: הבאת לקוחות שמגיעים לתקופה ארוכה ובאופן קבוע כמובילים בתחום ולא לשיעור ניסיון)

הלופ של תחום הכושר

האם אתם מתעוררים בבוקר עם הרגשה שהעסק שלכם מוציא את המקסימום?
האם אתם שלמים ב-100% בהכנסות שהעסק שלכם מפיק?
אצל בעלי עסקים רבים התשובה לשאלות האלו היא לא!

90% מהעסקים בישראל נסגרים בשלוש השנים הראשונות לקיומם.
רבים מהם התבססו בשיווק שלהם על מה שנקרא ״שיווק מפה לאוזן״.
שיווק שאינו מבוסס על פעולות יזומות,
שיווק שסומך על הלקוחות והחוויה שלהם
ובשוק תחרותי – זה מסוכן.

כי מה לעשות, לקוחות בימינו הם לא בהכרח קהל נאמן,
כן, הם אוהבים את האימונים שלנו, את המכון ואת הסטודיו,
אבל מה לעשות אתמול הם ראו סרטון ששלחו להם מעסק אחר,
המסר שם דיבר אליהם, הם הרגישו חיבור והלכו לשיעור ניסיון,
אהבו את המאמנים, אהבו את האנרגיה, עשו מנוי אצלהם וביטלו אצלכם

ואנחנו בכלל רצינו לגדול
רצינו לצמוחועכשיו לא קורה
והעסק שלנו.. לא מתפתח בקצב שרצינו
והעסק שלנו.. לא מביא מספיק לקוחות
והעסק שלנו..תקוע ב״מפה לאוזן״,

ומבלי שנשים לב – אנחנו בלופ,
כל הלקוחות אותו הדבר,
רוצים אותו מוצר,
אין מקום לגדילה,
אין מקום לצמיחה,

תחושה של חוסר הגשמה.
תחושה של תסכול.
והתוצאה ברורה –
עסק שלא צומח – הוא עסק שנובל

כשאנחנו מבינים שאנחנו בלופ,
אנחנו מבינים ש״מפה לאוזן״ לא באמת עובד,
אנחנו רוצים משהו יציב, אנחנו רוצים לידים, לקוחות, והרבה.
אז אנחנו פונים לקמפיינרים שיעשו את השיווק

אז יש לכם קמפיינר, אבל אתם עדיין מרגישים שזה לא זה? איפה הדברים שלכם מתפספסים?

חוסכים בשיווק ומפספים את הקהל

אם זה בגלל התאהבות בפלטפורמה ׳פה לאוזן׳ או אם זה בגלל היבט כלכלי שדורש מאיתנו לשלם תשלום נוסף לאיש השיווק על קידום גם בפייסבוק וגם באינסטגרם. אנו מוצאים את עצמנו מדברים רק במקום אחד בזמן שהקהל שלנו במקום אחר. בסופו של דבר יוצא שהסטודיו שלנו מוציא כסף רב, אנרגיה וזמן על משהו שלא עובד נכון, ובזמן שבמקום אחר יכלנו לקבל תוצאות מדהימות.

הלקוחות לא נשארים

אחד האתגרים הגדולים בתחום שלנו הוא להשאיר לקוח לזמן ארוך, אך חווית הלקוח שלנו היא בעייתית, כי כשאנחנו לא מדוייקים בשיווק שלנו אנחנו מביאים לקוחות לא מדוייקים. לקוחות שבאו עם ציפיות שונות ולא מותאמות לסטודיו שלנו. הם מתאכזבים, פורשים וחלילה מייצרים אווירה שלילית.

שורפים כסף, אנרגיה וזמן

כשאנחנו מפרסמים מודעות לא מדוייקות אנחנו נפגעים פעמיים - מצד אחד, בזבוז כסף רב והמצד השני הלידים לא מתאימים מה שייצור בזבוז זמן רב בתהליך המכירה ואחוזי מכירה נמוכים יותר.

פועלים מתוך כיבוי שריפות

מעלים את הקמפיין לקיץ באיחור או סתם לא קוראים נכון את המפה, את קהל היעד. חוסר בתוכנית שיווקית עלול לגרום לכל האתגרים הללו ולבזבוז רב של כספים ולחוסר הבנה של המקום הנכון לפרסום, מסע הלקוח ובסופו של דבר למנוע מהסטודיו שלנו צמיחה, שגשוג ורווח.

האתגר השיווקי

לפעמים עסק משקיע לא מעט עבור שיווק, אך זה לא נבנה באופן שמתאים לו, הלקוחות לא מדוייקים, הקמפיינים פעם כן ופעם לא, ואז הם נוטשים את התהליך בכאב, זמן וכסף רב. הם חוזרים בלת-ברירה לחוסר הוודאות של ״מפה לאוזן,, ובינתיים מנסים בעצמם, רוכשים קורס באלפי שקלים, לומדים עולם מושגים חדש, מקצוע חדש ובעיקר אתגרים חדשים וכל זה לצד - האתגרים המורכבים והלא פשוטים שכבר קיימים.

אז איך עושים את זה נכון?

שיווק ממוקד.
העסק שלנו צריך שיווק שיודע להעביר מסר מדוייק,
שיווק שיודע להביא את הלקוחות המתאימים,
שיווק שצריך להיות בנוי לפי ארבעת השלבים של שיווק ממוקד, 

השיווק יאפשר לנו להגיע לקהלים חדשים,
ליצור מוצרים חדשים, 
לגדול ולצמוח,
לתת הרבה יותר ערך
להרבה יותר אנשים

ואיך אנחנו עושים את זה?

הגדרת קהל היעד

מתן ערך הוא הרצון של רבים בעולם. חלקנו יצא למסע הלא פשוט בעולם העסקים כדי להביא את זה לידי ביטוי בכל יום, כמו ליצור שינוי לטובה בבריאות של כולם. ולפעמים זה מבלבל כי אנחנו רוצים לגעת בכולם אבל לא כולם הם הלקוחות שלנו. הבסיס למערך שיווקי חכם הוא לגעת בדיוק בקהל היעד שלנו, הקהל שהכי נוח לנו לעבוד מולו, זה שלא מתווכח על המחיר, מוכן להשקיע בעצמו, כזה שנשאר לאורך זמן והכי חשוב אחד שבא לקנות.

נוכחות דיגיטלית

כולם נמצאים בדיגיטל אבל לא כל העסקים. היום לפתוח אינסטגרם או פייסבוק זה לא מספיק. חשוב לבנות מערך דיגיטלי שנותן מענה לעולם הדיגיטל המתרחב וחשוב לבנות נוכחות כזו שתאפשר לכל אחד למצוא את הסטודיו שלכם בקלות, כשאנחנו לא עושים את זה - אנחנו מפסידים לקוחות.

לייצר וודאות בחוסר וודאות

חוסר וודאות הוא חלק בלתי נפרד מעולם העסקים שלנו. לרובנו אין רשת ביטחון רחבה וכל תנודה קטנה עלולה להוביל לקשיים ואף לסגירת הסטודיו, כפי שקרה לרבים מחברינו בתקופת הקורונה. אז איך נייצר וודאות בעולם של חוסר וודאות? יצירת תהליך מסודר וקבוע של גיוס עשרות לידים ואף יותר מדי חודש - עשרות מתאמנים פוטנציאלים שיוכלו למנף את הסטודיו שלנו בכל חודש.

לבנות תוכנית מנצחת

לבנות סיסטם זו הדרך היחידה להוביל את הסטודיו שלנו לצמיחה מהירה וקבועה, לכן עליכן להבטיח שכל התהליך השיווקי בנוי בצורה מערכתית - שהכל מחובר להכל. בניית התשתית תאפשר לכן להגדיר בצורה ברורה את הדרך, המטרות והיעדים וכך לבסס את כל מערך השיווק על ביצועים והצלחות.

ואיך עובד התהליך?

01

שיחת התאמה

נמפה, נבדוק וביחד נבין את המצב הקיים בסטודיו. נוודא מה נעשה עד כה ונבחן יחדיו כיצד ואם ביכולתנו לתת השירות והערך הגבוה ביותר.

02

אבחון עומק ובניית אסטרטגיה

נברר ונשאל כל דבר כדי לפצח ולהבין את המנגון הטוב ביותר לסטודיו שלך. נתווה יחדיו את השביל שעליו נלך, נגדיר יעדים ומטרות וניישם תוכנית שיווקית מבוססת תוצאות המותאמת לסטודיו שלך.

03

בניית המנגנון השיווקי (המשפך)

נבסס בשטח את התוכנית. קמפיין בפייסבוק? אינסטגרם? גוגל אולי בכלל רשימות תפוצה? ומה עם הכל ביחד? נעשה הכל בכל מקום ובכל זמן כדי להגיע לקהל היעד עם המסרים הנכונים ולהפיק את המקסימום מהסטודיו שלך.

04

ניהול ותפעול שוטף

אוספים כל פיסת מידע. מודדים ומנתחים, וכל מה שצריך נשפר ונשדרג, ואת הכל נציג בשקיפות עם דוחות ביצועים מסודרים ומעודכנים.

05

יוצרים צמיחה

לאחר ביסוס המנגון הנכון לסטודיו נעבור לשלב המיקסום והאופטימיזציה של כל התהליך עד להשגת היעדים וכשנגיע? ניצור חדשים ונגשים גם אותם.

אז רגע לפני שנתחיל לעבוד יחדיו

בסופו של יום  אנחנו עובדים עם יזמיות ויזמים בעולם הכושר שמוכנים לעשות את הצעד קדימה, לצאת מהלופ ולהפוך את הסטודיו לעסק מרוויח. כאלה שלוקחים סיכונים קטנים למען חלומות גדולים. בשביל להצליח בתחום הכושר ולא משנה איזה חלום תרצו להגשים מסטודיו קהילתי לרשת מכוני כושר צריך לאהוב את מה שאתם עושים, לבוא ממקום אמיתי של מה שאנחנו מלמדים זה מה שאנחנו עושים ותנו לנו לדאוג לצד השיווקי וביחד נביא את ההצלחה.

לקביעת שיחת אפיון ראשונית ובחינת התאמה מלאו את הפרטים וניצור איתכם קשר

Copyright © 2024 Arbel Digital, All rights reserved. Powered by Arbel Digital