מיוחד לבעלי חנויות איקומרס

המדריך לאיקומרס: אימייל מרקטינג בזמן מלחמה

לשלוח מיילים בתקופה מורכבת - איך, מה כן, מה לא.

יש להזין את הפרטים בטופס אליהם נשלח את פרטי הסדנה:

תקופה משוגעת. לכולנו, ובטח לבעלי חנויות איקומרס.

כולנו מנסים לנווט בין מה נכון ומה לא,

״האם עכשיו זה בסדר לשלוח קמפיין סמס?״

״אולי ננסה לשלוח מייל מכירה ונראה מה קורה?״

וזה לא פשוט כלל לנווט בזמנים כאלו מורכבים. אולי הכי מורכבים שידעה המדינה.

הכנו סדנה של מה כן נוכל לעשות. איך כן נוכל לדבר אל הקהל. איך כן (וגם איך לא) לשלוח את מייל השיווקי.

המטרה שלנו היא לעזור לכם לדבר אל הקהל בתקופה הזו.

הסדנה מיועדת לכל מי שמתכנן לשלוח מיילים וסמסים אבל התוכן והעקרונות בה גם רלוונטים לפלטפורמות אחרות כמו ממומן, אינסטגרם, טיקטוק וכו׳.

איזה עסקים אנחנו מגדילים?

בואו לשתף איתנו פעולה ולהיות חלק ממאגר הלקוחות המרוצים שלנו!

אז מי אנחנו?

אנחנו גל ובן, ההורים של ארבל וגאיה, זוג בחיים ושותפים לעשייה. לגל ניסיון של מעל 6 שנים בפיתוח מערכות אוטומציה שיווקיות לחברות בינלאומיות בתחומי התיירות והייטק ולבן ניסיון קרוב לשלוש שנים של בניית אוטומציות, אתרים וקידום ממומן, לא מפחדים מאתגרים וכל חלום שלכם הוא מטרה בשבילנו. 

אז אחרי שטומלינסון המציא לפני קצת יותר מ-50 שנה את הדואר האלקטרוני, המיילים. אנחנו יודעים שהם כאן כדי להישאר – כמעט ואין אדם שמחובר לרשת האינטרנט ללא כתובת מייל אחת (ולהרבה אף יותר), זו הדרך של רובנו לקבל חשבוניות, לשלוח הודעות רשמיות, להתכתב עם מעסיקים ועמיתים, לשלוח קורות חיים וכמובן – להתחבר למותגים האהובים עלינו – ועל האחרון אנחנו שמחים!

ולשם כך הקמנו את TOMLINSON סוכנות Marketing Automation וכל תפקידנו הוא לעזור לחנויות איקומרס למקסם את הרווחיות שלהם בעשרות אחוזים בעזרת חיזוק באמצעות בניית מערך שיווק אוטומטי המבוסס על מערכות דיוור חכמות ומותאמות אישית, עימנו ניסיון עשיר בתחומי האוטומציה והדיוור ובעזרת שילוב מודלי עבודה ייחודים אנו עוזרים לבעלי החנויות לחזק את הקשר בין המותג ללקוח ולבנות מערכי שיווק מותאמים אישית שמייצרים רווחיות גבוהה.