אנחנו עושים אימייל מרקטינג לחברות בינלאומיות וחנויות איקומרס

hotelbeds

איזה כיף!

המדריך בדקות הקרובות ישלח בהצלחה לכתובת המייל שהזנת​

יחד עם זאת, אם היינו מספרים לך שברצפת החנות שלך יש מכונה להדפסת כסף, ולנו יש את המפתח, לא היית רוצה לשמוע? במרחק של כמה קליקים בלבד, וכמובן ללא עלות, מחכים לך לשיחה שתוסיף לחנות שלך עוד כ-15% להכנסה ולרווחיות, מדי חודש.

עיצוב ללא שם (45) (1)

החנות שלך משאירה כסף על הרצפה

נטישות עגלה

בואו נקח את מספר העסקאות שלכם בכל חודש. עכשיו נכפיל. מה קיבלנו? את מספר נטישות העגלה בכל חודש.

התלות בממומן

לסמוך רק על פרסום ממומן, אלגוריתמים או מדיניות זה כמו לסמוך על צוקרברג שיחסום אנטישמים בפייסבוק. זה פשוט לא זה.

לא בנית קהילה

השקעת בעיצוב משוגע, במלאי ובמוצר הכי טוב בשוק. אפילו הבאת קמפיינרית תותחית. אבל מה קורה אחרי? אין מייל. אין אוטומציות. אין כלום. רק כסף שנשאר על הרצפה.

5 דרכים להרים את הכסף מהרצפה

2

#1 לטפח קהילה

רשימת תפוצה טובה שמבוססת אוטומציות תגדיל את הכנסות החנות בכ-10% לפחות. בכל חודש.

4

#2 זה לא קסם

זה תהליך חכם שעובד. אימייל מרקטינג אוטומטי טוב הוא כזה נוגע בכל בלקוח שלב בחייו משלב הביקור ועד לשלב ההמרה. שוב, ושוב ושוב.

3

#3 לבנות מותג

כשאני בונה חנות שהיא מותג, אני רוצה לבנות קהילת לקוחות כדי שאוכל ליצור מותג חזק שלקוחות שוב ושוב יחזרו לקנות בחנות שלך

1

#4 להחזיר נטישות

הנתונים מראים שבמקרה הטוב על כל עגלה שנמכרה, יש 2 עגלות שננטשו.
עכשיו נדמיין שהחזרנו רק 10% מכל מי שנטש, בכל חודש למשך כך השנה.
כמה כסף זה שווה לך?

5

#5 לשלוט בנסיעה, לשלוט ברווחים.

הכסף הגדול של חנות האיקומרס שלך נמצא בהחזרת הלקוחות שרכשו בעבר. זה הזמן לקחת את ההגה לידיים שלך. נשאיר את תקציבי הפרסום הגבוהים כדי להביא קהל חדש, וניתן למערך האימייל מרקטינג האוטומטי להחזיר את הקהל שלך. לרכוש ממך שוב, ושוב, ושוב.

המגדלור הדיגיטלי

הים הסוער של האינטרנט, בו הלקוחות שלנו מוצפים בפרסומות ומידע - אימייל מרקטינג הוא המגדלור ששומר על הלקוחות שלך להגיע שוב ושוב לחנות, ליצור דחיפות, להניע לפעולה וליצור יותר הכנסות!

המסע שלך לחנות שמרוויחה יותר

01

התנעה ואפיון

נתמקד בצרכים של חנות האיקומרס שלך. נמפה ונאפיין את שלושת מסעות הלקוח המרכזיים במגדלור. נתאים את המסרים ללקוח את והשפה העיצובית.

02

תהליך האונבורדינג הייחודי לנו

כדי שנוכל למקסם את הרווחיות ואת הקמפיינים הממומנים שלך, נשלב מסע לקוח ייחודי לנו עבור כל לקוח שנרשם אך טרם רכש בחנות שלך. נחזק את הקשר, נעלה את רמת הביטחון ואת רמת המסרים ליצירת דחיפות, הנעה לפעולה והמרה.

03

קופי וקריאייטיב מותאמים למותג

אז אחרי כל התכנונים, נעבור לביצוע. נעצב, נכתוב ונבנה עשרות מסרים שיגעו בלקוחות בצורה אישית בכל שלב של המסע תוך יצירת דחיפות, הנעה והמרה. בסיום, כל המיילים יעברו את לאישור שלך והחנות תהנה ממערך אוטומציות חכם ומדוייק לאורך זמן.

04

עכשיו מרוויחים

כל מסעות הלקוח יבנו על ידינו תוך שימוש בטריגרים חכמים. כל המערך יכנס לקצב אוטומטי כך בזמן שהקמפיינר מביא לקוחות חדשים, אנחנו נמקסם הרווחים - בכל חודש, בכל השנה.

05

אופטימיזציה

לא משאירים אותך לבד. אנחנו מודדים, מנטרים, מדייקים ומנתחים כל מייל במסע האוטומטי שלנו באמצעות בדיקות Q/A מתקדמות לכל מייל שיוצא ללקוחות וכל זאת על מנת לשחרר אותך עם המערך האימייל מרקטינג האוטומטי הרווחי ביותר בשוק.

למי זה מתאים?

לבעלי ובעלות חנויות איקומרס שרוצים להגדיל את הרווחיות שלהם בעשרות אחוזים.

למי שרוצה להפסיק לראות עגלות ננטשות ונותרות ללא טיפול ולקוחות שלא חוזרים.

למנהלי דיגיטל שרוצים לשלם פעם אחת ולראות ROI שגדל מדי חודש בחודשו. ללא התחייבות.

חנויות איקומרס שרצות על פלטפורמות כמו ווקומרס, שופיפיי או קונימבו.

הינה מה שמקבלים בפועל

מוניטורינג

כדי לוודא שכל מסר הגיע בשלב הנכון ללקוח הנכון. מעקב אחרי כל אחד מהמסרים הנשלחים - בזמן אמת.
(שווי 3,600 ש״ח).

מבחני A/B לשורות נושא

המפתח לכל מסר הוא שורת הנושא. אנחנו רוצים לוודא שכל מסר שנשלח יוביל לדחיפות, הנעה והמרה. (שווי 2,000 ש״ח)

בדיקות רספונסיביות ו-Q/A מתקדם

את החנות בדקת במובייל? אז את נראות המיילים לא צריך רק לבדוק למובייל או למחשב, אלא ממש בכל מכשיר (מחשב, אנדרואיד או אייפון) ובכל אפליקציה (גימייל או אאוטלוק) וגם במצבי תצוגה שונים, כי איזה באסה שאחרי שנה נגלה ש-30% מהקהל לא ראה את המייל?
(שווי 4,000 ש״ח)

הרווחיות שלך, האחריות שלנו

חבילת שעות אחריות ל-3 חודשים לכל שינוי, תיקון וסידור המסרים - ללא אותיות קטנות.
(שווי 3,150 ש״ח)

פופאפים להגדלת הסל

פופאפים למימוש אפסיילים וקרוסיילים שמובילים להגדלת הסל הממוצע בחנות בעזרת יצירת דחיפות, הנעה והמרה.
(שווי 800 ש״ח)

ab testing (4)

בזמן שהקמפיינר עסוק בלייצר הכנסות - מזמינים אותך להצטרף אלינו למסע כדי למקסם רווחים.

יש להזין את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

הרשמתי מהווה הסכמה לקבלת מסרים מ-TOMLINSON מפעם לפעם.

מותגים וחנויות שכבר הגדילו את מחזור המכירות בעזרת אוטומציות שיווק ומכירה במייל​

אז מי אנחנו?

אנחנו גל ובן, ההורים של ארבל וגאיה, זוג בחיים ושותפים לעשייה. מעל 7 שנות ניסיון בעולמות האימייל מרקטינג, הקופי ו-UI/UX, ועשרות חברות בינלאומיות בתחומי ההייטק, התיירות והאיקומרס להן עזרנו ביצירת רווחים – לא מפחדים מאתגרים וכל חלום שלכם הוא מטרה בשבילנו. 

מאז שטומלינסון לפני קצת יותר מ-50 שנה את המציא הדואר האלקטרוני, המיילים – אנחנו יודעים שהם כאן כדי להישאר – כמעט ואין אדם שמחובר לרשת האינטרנט ללא כתובת מייל, אצל רובנו זו הדרך לקבל חשבוניות, לשלוח הודעות רשמיות, להתכתב עם מעסיקים ועמיתים, לשלוח קורות חיים וכמובן – להתחבר למותגים האהובים עלינו – ועל האחרון אנחנו שמחים!

ולשם כך הקמנו את TOMLINSON בה אנחנו עושים אימייל מרקטינג וכל תפקידנו הוא לעזור לחנויות איקומרס למקסם את הרווחיות בעשרות אחוזים בעזרת הניסיון העשיר שברשתינו בתחומי האוטומציה והדיוור ושילוב מודלי עבודה ייחודים ומותאמים לכל חנות אנו יודעים לייצר רווחיות גבוהה.

שאלות ששואלים אותנו

אנחנו עם יותר מ-7 שנות ניסיון בבניית מערכות אימייל מרקטינג אוטומטי לרשימות תפוצה של מליונים עבור חברות הייטק בינאלומיות ועד למותגי איקומרס שכולנו מכירים.

חד משמעית. כן. לא תמיד התודעה שלנו ותודעת הלקוח שלנו דומה. ולא רק שאנשים מסתכלים, מדובר באפיק השיווק הרווחי ביותר. עלות האחזקה וההקמה זולים באופן משמעותי מאפיקי שיווק אחרים מה שאפשר החזרי השקעה של פי 10, 20 ואפילו 50 על כל שקל שהוצאנו.

מעבר להחזר ההשקעה שרק הולך וגדל עם הזמן באימייל מרקטינג אוטומטי. ככל שתיכנס יותר פעילות מהממומן, נכניס יותר כסף באימייל מרקטינג – מבלי להעלות את ההוצאה.

אנחנו מיומנים על כל מערכות בניית האתרים (CMS) מהמערכות הפופלריות כמו שופיפיי, ווקומרס ועד למערכות כמו קונימבו, וויקס, אי-שופ.

מתוך הבנה כי תהליך טוב לא יכול להסתיים בבנייה וזהו, כל לקוח מקבל חבילת שעות המיועדת לשיפור הביצועים במסרים למשך מספר חודשים לאחר סיום תהליך הבנייה. 

לצערנו לא. השירות שלנו מתאים לבעלי אתרי חנות ולא במרקטפלייסים.