חברות ועסקים שכבר הגדילו את מחזור המכירות בעזרת אוטומציות שיווק ומכירה במייל

hotelbeds

מיוחד לבעלי חנויות איקומרס:

בעזרת מערכי שיווק אוטומטיים במייל

נגדיל תוך 90 יום את מחזור המכירות ב-10%-25%

ללא הגדלת תקציב הממומן

(לחנויות עם מחזור חודשי של 20,000 ₪ ומעלה)

האתגר של עולם האיקומרס

האתגר הגדול ביותר של חנות איקומרס – מיקסום ה-ROI. 

כיום רוב חנויות האיקומרס תלויות בפרסום ממומן. הן חייבות כל הזמן להוציא כסף על פרסום. כך למעשה הן נמצאות במציאות בה תמיד יוצא כסף. והמשוואה לא פשוטה כלל, כשאנחנו מוציאים עוד כסף עבור פרסום איש אינו יכול להבטיח ROAS טוב יותר.

תוסיפו לכך שבשנים האחרונות התחרות רק הולכת וגדלה, אם זה כל סבבי הבחירות ואם זה מותגי הענק שנכנסים בכל הכוח לדיגיטל ובהתאם שטחי הפרסום עולים, העלות להבאת לקוח גבוהה יותר ולבטח מאתגרת יותר. 

גם בחנויות שבהן ה-ROAS גבוה יחסית, לרוב תקציב הפרסום וההוצאות השוטפות שוחקות את הרווחיות. תוסיפו לזה חישובים לא נכונים של מלאי עודף או קמפיין שפתאום לא עובד מספיק טוב ולא עלינו חסימה של חשבון מודעות ואז במקרה הטוב הלכה הרווחיות ובמקרה הפחות נעים החנות נקלעת לקשיים ושנים של השקעת זמן, אנרגיה וכסף עלולים לרדת לטמיון.

אפשר להעלות את ה-ROI גם ללא הגדלת תקציב הפרסום. בשביל זה נרצה להקים מערך שיווק מבוסס אוטומציות במייל. הרי כל חנות חווה לקוחות שנוטשים עגלה או כאלה שרכשו ונעלמו – הגיע הזמן להחזיר את אותם לקוחות בעלויות נמוכות, הגיע הזמן שנעלה את הרווח.

מותגי האיקומרס ימשיכו להוציא על קמפיינים והבאת לקוחות חדשים,  אך חשוב במגביל להתחיל למקסם את שורת הרווח באמצעות מערך שיווק מבוסס אוטומציות במייל, מערך שידע לפגוש את הלקוח בנקודת הזמן המתאימה לחזור אל העגלה או לחזור לרכוש והכל שוב שוב, פשוט אוטומטי ולתמיד.

5 סיבות שהחנות שלכם משאירה כסף על הרצפה

1

#1 כפתור רישום לניוזלטר

השקעתם בהקמת חנות ברמה הגבוהה ביותר, הרמתם את הקמפיינים בכל מקום, הבאתם את הסחורה הכי טובה בשוק ושירות מעולם אחר, אבל.. בסוף כפתור קטן ופשוט, כפתור לרישום לניוזלטר - שכחתם. ואם שחכתם אז בכל יום מפספסים אלפי לקוחות שכבר הביעו עניין במותג שלכם, אלפי לקוחות שנמצאים במרחק הודעה אחת בעלויות אפסיות ופוטנציאל להגדלת הרווח בעשרות אחוזים.

2

#2 חוסר אמונה

אולי זה מתוך אמונה מגבילה ביכולת המייל ליצור הכנסה או אולי זה מחסור ידע או זמן אבל בחנויות רבות גם אחרי שכן יש איסוף של פרטי הלקוח אין תהליך שיווקי מסודר - אין מיילים חכמים ואוטומטיים והם פשוט נשכחים ושוכחים ולעולם לא ירכשו מאיתנו.

3

#3 אין מערך ריטנשיין (שימור לקוחות)

רבים נוטים לחשוב ששימור לקוח נמצא רק בקצה - בשלב שבו הוא העביר ביקורת או יצר איתנו קשר, אבל שימור טוב הוא שימור שמחזק את הקשר עם הלקוח במספר מעגלים בעזרת תקשורת יזומה המגבירה את רמת המעורבות והנאמנות של הלקוח ואת האפשרות שיחזור לקנות שוב ושוב.

4

#4 קרוסייל ואפסייל

הבאתם כבר את הלקוח, שילמתם את עלות ההגעה שלו לאתר, הוא כבר אצלכם ואפילו קונה אבל אין לכם באתר שום מערך אוטומטי שידע לזהות את ההעדפות של הלקוח ולהמליץ לו על מוצרים משלימים על מנת להגדיל את העגלה - ובקיצור להגדיל ROAS מבלי להגדיל את תקציב הפרסום.

5

#5 נטישת צ׳ק אאוט ועגלות

כולנו מכירים את הנתונים של פריטים שהתווספו לעגלה ולעולם לא נרכשו, פעמים רבות הלקוחות נוטשים את העגלה מסיבות שבכלל לא קשורות למוצר או למחיר, לפעמים כי בדיוק היה צריך להחליף חיתול או קיבל שיחה מהבוס או שגיאת תשלום. אז איזה כיף אם הם היו מקבלים בתזמון מושלם תזכורת על העגלה שננטשה ומחכה להם? אולי גם איזה קופון מותאם שיעזור לסגור את העסקה? וכך נרוויח בכ-30%

״כבר יש לי אוטומציות שיווקיות בחנות,
למה אני צריך את השירות שלכם?״

טכני

בניית התהליך דורש ידע טכני מבניית המיילים ועד לאוטומציות. מה ההבדל בין נטישה עגלה, לנטישת חיפוש ועד לנטישת צ׳ק אאוט? איך ומתי לתזמן כל מייל בתהליך? כמה זמן לחכות בין מייל למייל ובאיזה שלב נשים קופון ולמי ואם בכלל?

קופי ומיקרו קופי

בנוסף לידע הטכני נדרש לדעת למי אנחנו כותבים ומה כותבים. לנשים? לגברים? גם וגם? , כותרות המיילים ועד לכפתור ה-CTA. כתיבת קופי מהסוג שגורם ללקוחות להרגיש באמת את המותג, להתחבר לסיפור שלו ובסופו של דבר לנוע לפעולה העיקרית - הרכישה.

קריאטיב ועיצוב

אז יש לנו טקסט מעולה? נצטרך גם לדעת להשקיע בנראות, למשוך את העין של הלקוח ולהבין לעומק את המבנה הנכון של כל מייל ממייל ראשון שנשלח ללקוח ועד למייל שנשלח ללקוח עם הרכישה ה-100 באתר שלנו.

פרסונליזציה

העתיד של עולם האיקומרס. מעבר להקמת כל המערך הדיוור האוטומטי, לא כל הלקוחות שלנו הם אותו הדבר, לא לכולם יש אותם הצרכים וגם לכולם נרצה לשלוח את אותו הקופון או התוכן, ובסופו של דבר כדי לעורר את הלקוח לפעולה צריך לדעת להתאים את המיילים באופן אישי ללקוח.

ויכול להיות שאתם לא צריכים אותנו.. יכול להיות שבשיחה משותפת נבין ונגלה שאתם עושים עבודה נפלאה ונהדרת ובמקסימום אתם תצאו עם טיפים וחידודים.

״אני עושה קמפיינים, ותאכלס הולך לי מצויין. למה אני צריך את זה?״

האם הייתם מסרבים לקנות מכונה להדפסת כסף? 

דמיינו לעצמכם שניתנה לכם האפשרות לרכוש מכונה להדפסת כסף, בכל חודש, כל השנה ולכל החיים. המכונה מגדילה את הרווח שלכם בכל חודש בלפחות בכ-20%, בכל חודש. הקמפיינים הם חשובים אך הם גם סוג של הרפתקה חדשה בכל חודש, אולי כן יעבדו ואולי פחות. לעומת זאת עלות הקמת מכונת הכסף האוטומטית יחסית זניחה ותפעולה כמעט אפסי ומייצרת בעיקר רווחים ונשארת שלכם -לא הייתם רוצים? אגב… הגדלתם את התפוצה? הגדלתם את הרווח.

מה קורה למחזור שלך כשיש מערך דיוור

Marketing Automation

חודשיים פעילות של אוטומציות חכמות ומותאמות לקהל

EMAIL Marketing

שבוע של פעילות בתוך שנת 2023

Welcome Protocol

שבוע אחד בלבד של אוטומציית ברוכים הבאים

EMAIL Marketing

מעולם לא נשלח מייל, וכמעט חודשיים של פעילות עם אימיילים ויצירת הכנסה של 24.4% שמתווספים למחזור

אז איך זה עובד?

01

שיחת ראשונית ובדיקת כדאיות

בשלב הראשוני נתחיל קודם לבדוק את הצרכים של חנות האיקומרס שלכם. נבחן את רמת הכדאיות (השירות מומלץ לחנויות עם מחזור מכירות מעל 20,000 ש״ח) נבחן אם יש צורך בהטמעת ובניית מערך שלם או חלקי ברמה הגבוהה ביותר. יתכן שנראה שאין לכם צורך וניפרד כידידים.

02

פגישת התנעה ואפיון

לאחר שהבנו כי יש צורך וכדאיות בבניית המערך. נמפה ונאפיין את הקהל ומסעות הלקוח. נבנה את השלד של כל המערך הרצוי - לרוב כולל הטמעה של לפחות 3 אוטומציות מבוססות מיילים - פרוטוקול וולקאם, פרוטוקול נטישת עגלה ופרוטוקול אפטר סייל. לפי צורך גם נטמיע אוטומציות ייחודיות כמו פרוטוקול יום הולדת או פרוטוקול לקוח V.I.P. ועוד.

03

קופי וקריאטיב

בשלב זה אחרי שבנינו את השלד המרכזי, נעבור לכתיבת הקופי ועיצוב עשרות המיילים שידוורו באופן אוטומטי ללקוחות הקיימים והחדשים. מיילים שיניעו את הקהל ליצירת דחיפות, פעולה והמרה - בסיום כל המיילים יעברו אליכם לאישור ותיקונים כדי שתוכלו להינות ממערך אוטומציות שמדבר את השפה שלכם.

04

שלב הרווחים

עוברים לשלב ההקמה. לאחר אישורכם יוטמעו כל המיילים במסעות הלקוח הרלוונטים. כל המערך יכנס לקצב האוטומטי, ובזמן שאתם מביאים לקוחות חדשים מהרשת, המערך החדש ידע לתת לכם גיבוי לשמר אותם ולמקסם את הרווחים. וכמובן לכזה שישאר לאורך זמן ויגדיל את מחזור המכירות בכל חודש!

05

מוניטורינג

בשלב זה אנחנו מודדים, מנטרים, מדייקים, מנתחים כל מייל מכל הפרוטוקולים במערך האוטומטי שלנו באמצעות בדיקות Q/A מתקדמות לכל מייל שיוצא ללקוחות וכל זאת על מנת לשחרר אתכם עם המערך האוטומטי הטוב ביותר בשוק.

מהדור הבוגר ועד הדור הצעיר - כולם מאמינים שהמייל הוא הדרך הטובה ביותר לקבל עדכונים ומסרים מחנויות ומותגי איקומרס

(Bluecore, 2021)

הבייבי בום 74%
דור ה-X 72%
דור ה-Y 68%
דור ה-Z 60%

אז הקהל שלכם במיילים - ואתם?

בזמן שהקמפיינרים עסוקים בלייצר לכם הכנסות -
בואו למקסם רווחים

אז אם הינכם בעלי חנות איקומרס ונראה כי השירות שלנו יכול להתאים עבורכם -
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בהרשמתי אני מאשר/ת קבלת מסרים מ-TOMLINSON מפעם לפעם.

חברות ועסקים שכבר הגדילו את מחזור המכירות בעזרת אוטומציות שיווקיות במייל

hotelbeds
whitespace

קצת עלינו.. 🙂

אנחנו גל ובן, ההורים של ארבל וגאיה, זוג בחיים ושותפים לעשייה. לגל ניסיון של מעל 6 שנים בפיתוח מערכות אוטומציה שיווקיות לחברות בינלאומיות בתחומי התיירות והייטק ולבן ניסיון קרוב לשלוש שנים של בניית אוטומציות, אתרים וקידום ממומן, לא מפחדים מאתגרים וכל חלום שלכם הוא מטרה בשבילנו. 

אז אחרי שטומלינסון המציא לפני קצת יותר מ-50 שנה את הדואר האלקטרוני, המיילים. אנחנו יודעים שהם כאן כדי להישאר – כמעט ואין אדם שמחובר לרשת האינטרנט ללא כתובת מייל אחת (ולהרבה אף יותר), זו הדרך של רובנו לקבל חשבוניות, לשלוח הודעות רשמיות, להתכתב עם מעסיקים ועמיתים, לשלוח קורות חיים וכמובן – להתחבר למותגים האהובים עלינו – ועל האחרון אנחנו שמחים!

ולשם כך הקמנו את TOMLINSON סוכנות Marketing Automation וכל תפקידנו הוא לעזור לחנויות איקומרס למקסם את הרווחיות שלהם בעשרות אחוזים בעזרת חיזוק באמצעות בניית מערך שיווק אוטומטי המבוסס על מערכות דיוור חכמות ומותאמות אישית, עימנו ניסיון עשיר בתחומי האוטומציה והדיוור ובעזרת שילוב מודלי עבודה ייחודים אנו עוזרים לבעלי החנויות לחזק את הקשר בין המותג ללקוח ולבנות מערכי שיווק מותאמים אישית שמייצרים רווחיות גבוהה.

Copyright © 2024 All rights reserved, TOMLINSON. Powered by TOMLINSON.